SiKing

July 2, 2006

(almost) Day one

Filed under: eire — SiKing @ 1:17 pm
Tags:

Druhy den co jsem v Irsku (poprve jsem tu byl na pohovoru asi pred mesicem) a zase absolutne nadherny den! Line oblacky na nebi, krasne slunicko, teplota asi kolem 18°. Tech 60mm deste bude asi az nakonec.Image

Hostel je … no, proste plati tady pravidlo “you get what you pay for”. Nenechte se pomatnout krasnyma fotkama na jejich website – je to shit, ale za €220 na 14 dni je to nejlevnejsi shit co se tady da uprostred sezony sehnat.

Jako prvni jsem si zajistil nejpodstatnejsi veci k zivotu na nove pude: neco k jidlu, slusnou mapu mesta, mobil, a basu piva. Odpoledne jsem vyrazil do ulic. Pesky, od hotelu do prace, to mam lehkych 30 minut. Jeste nikde na svete jsem neslysel tolik ruznych jazyku na jedne ulici, ani ve Frisku: jsou tady snad vsechny narodnosti. Samozrejme, jako kterekoliv jine mesto na svete, jsou tady stavby. Ovsem na rozdil od Prahy, tady nepripada v uvahu, ze by stavba zabrala chodnik nebo radsi i pulku silnice! I kolem stavby je pro chodce zajisten chodnik, i pro pripady jako matky s detmi v kocarku. Hlavne je tam kolem udrozovane cisto.

Potom jsem pokracoval smerem k mori. Dost jsem se prosel, ale to byl umysl. Zrovna byla low tide a priliv. Takze jsem se brouzdal vodou nekolik stovek metru od brehu. Atlantic se mi vzdy libil vic nez Pacific. Je tady pekne cisty pisecek, vsude hromady muslicek, zadny smrad mrtvych ryb, a slana voda.

Je to tady zatim vsechno co jsem cekal: vsude hezke baracky, i kdyz je tu spousta turistu (lehce srovnatelne s Vaclavakem) tak je tu relativne malo bordelu, mistni lide jsou hodni a hodne ochotni. Vubec tady nepripada v uvahu, ze kde konci tvuj pozemek tak konci tvoje image. Lidi tady chteji bydlet v cistu, a i pred svym domem si uklizeji, udrzuji si kericky, atd. aby to neobtezovalo kolemjdouci. Lide jsou tady jeden k druhymu zdvorili.

Tohle vsechno mi chybelo posledni 3 roky.

Leave a Comment »

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

