SiKing

September 7, 2006

07 září, 2006

Filed under: cechy,eire — SiKing @ 1:39 pm
Tags:

kluci

Tak minulé pondělí večer mi kluci přivezli auto, věci, a Martinku. Prý skoro nabourali jenom dvakrát.

Všechno se vyložilo, takže teď je bezva bordel všude v baráku. Kluci se flákaj tenhle týden v okolí Dublinu, chtěj se jet podívat i do Galway, možná někdy něco napíšou sem do poznámek. Včera se také šlo slušně chlastat, chudinka Martinka z toho byla nějaká špatná.

Stále mi lítá mi hlavou jedna otázka:

Co tady s autem?

Za prvé: Mám to furt ještě strakatý, protože před odjezdem se to nestihlo opravit. Bylo to špatně vošéfovaný! Části (zadní dveře a blatník) mi přiveze někdo později. Potřebuji si někoho sehnat kdo mi to tady nandá na auto, ale hlavně přestříkat ty přední dveře. Jsem zvědavý na kolik mi to všechno vyjde.

Za druhé: Registrace auta je tady tokový divný téma. Registrace vlastně spočívá jenom v zaplacení nějaké daně, a nalepení kulatého štítku (ne razítka) na přední okno. Zákony tvrdí, že by se to určitě mělo udělat. Nikdo ale není schopný mi říct do kdy to musím mít, a hlavně jak si ověří jestli jsem to udělal včas. S několika lidmi co jsem se tady bavil, z Čech s Českým autem, se na to více méně vybodli. Někdo údajně dostal nějakou pokutu, a zákon dokonce i dovoluje že auto můžou zabavit … když ti dokážou že jsi to včas nestihl zaregistrovat.

No a za třetí: Přemýšlím, že pujdu do autoškoly. V Irsku jsem na Český pas, s Kanadským řidičákem ke kterému také musím přiložit Kanadský pas, s Českou registrací a pojistkou na jiné jméno. Z toho se Garda určitě poserou. Samozřejmě jsem nikdy neřídil auto s manuálem, i když vím jak to funguje, no a vůbec ne auto řazený levou rukou. Chce to prostě jenom praxi, a takovou praxi je lepší dostat na někoho jiného autě.

Doplňeno 18-09-06: Tady je oficielní info ohledně co s autem. Já jsem si taky uvědomil jednu věc: já vlastně auto nemám, já mám auto půjčený od kamaráda. Image

Jen tak pro prdel, tady je seznam aut které jsem zatím vlastnil:

Leave a Comment »

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

