SiKing

April 19, 2007

Censura

Filed under: meatspace — SiKing @ 12:45 pm
Tags:

Na “požádání” jsem vymazal nějaké blog záznamy a fotky. Další zmínky o rodinném životě už tady nenajdete.

Tímto se blog vrací na původní návrh Jirky: můj – často satirický, ironický, i naivní – vzhled (nebo výhled?) na svět. Tak třeba:
Je pro mne často záhadou jak nespecifické je mluvené slovo a vůbec každodenní komunikace, na které je vlastně celá lidská existence závislá, hlavně pro celo-životní uživatele jazyka. Nedávno mi někdo říkal, že “dostala papouška na hlídání.” Aniž bych se snažil být vtipný, první věc co mi napadla (a vypadla z huby) byla: “A co hlídal?” Tázaná se hned rozčílila, že ona “hlídala toho papouška.” Na což já jsem odpověděl, že “to byl hlídací papoušek docela na hovno.” Tím jsem samozřejmě úplně prohrál, a když mi vlastně došlo co se odehrálo, tak už žádná omluva nemohla pomoci…

Nadále zůstávám ajťákem, a tedy tady často budou záznamy více technického rázu.

2 Comments »

  1. Papoušk na hlídání je dokonalý. To si musím přečíst po několikáté.

    Comment by pavrda — September 28, 2008 @ 1:28 pm | Reply

  2. No dobre. Budu sem chodit i tak …

    Comment by pavrda — June 9, 2008 @ 4:22 pm | Reply


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

